Sunday, June 9, 2013

Risau

Assalamualaikum

Tengah buat apa tu? Lunch eh?  Aku dah tapau tadi kat cafe tapi tak makan lagi. Tetiba tak berselera. Mengandung? Tak ahh *libasrambut*

Nak luahkan perasaan ni. Sekarang kepala otak ni beserabut. Ada satu perkara yang membuatkan aku sentiasa risau siang dan malam.

Ntahlah.

Aku harap benda ni tak serius.

Tiap malam sebelum tido ni mulalah kepala ni berfikir macam-macam.

Memang aku betul-betul risau.

Nak tanya, kalau ayah/mak kita ada kanser, adakah kita juga akan hadapi masalah yang sama?

Peluang kita nak kena tu tinggi?

Adakah kita akan hidap kanser yang sama?


Buat masa sekarang ni aku tak dapat nak ceritakan semua.  Tak boleh tahan risau ni.


*serabutkepala*





Subhanallah. Cantikkan? view dari rumah ni.. Waktu senja.









Bai.







No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...