Monday, June 17, 2013

Lunch




Ada banyak gambar makanan aku tak post. Asyik lupa.

Aku ni kalau nak ambik makanan kena tengok jugak. Esp kalau makan kat luar. Bila tiba time malu memang takdelah aku nak ngambik gambar.

Asal makanan sampai, aku snap. Minuman sampai je, aku snap. Member aku cakap aku 'mental'.

Tak gunass...








 Lontong







Woho.. ni memang terbaek. Nasik lemak + rendang ayam. 
 
 
 
 
 
 
 
 Ni tak tau. Tapi makan kat Secret Recipe





Tak tau jugak.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni ha kuih keria Jalan Duta. Omg. Makan satu plastik pun boleh.
 
 
 
 
 
 
 
 
Mee Rebus+ Air asam boi kat jalan duta gak.
 
 
 
 
 
 
Lepas makan banyak, sedap-sedap pulak tu terus cari Eno.
 
Helo ekskiusme. Apa barang minum Eno. Tak boleh telan dek anak tekak.
 
 
No wonder perut aku macam mengandung 4 bulan.
 
 
OMG.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bila kenyang suka hati.
 
 
 
 
 
Babai
 
 
 
XOXO
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 comment:

  1. owh alangkah bahagianya kalau dapat menikmati makanan otu semuadi keika ini.hehe

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...