Monday, June 24, 2013

Hoi makan!




Assalamualaikum

Semalam cafe ofis jamu semua makan lunch. Hoi besar-besaran dia buat. Kan aku selalu komplen makanan kat cafe tu cekik darahkan? Tetiba semalam tauke nak buat makan-makan free.

Seronoklah. Ada satay, kambing bakar, lauk pauk, desert, cendol dan banyak lagi lah.

Rambang mata mak tak tau nak makan apa.






 Pilih-pilih






Lauk nak abis je diorang top up
 
 
 
 
 
 
 

*Sawan*
 
 
 
 
 
 
 
 
 Aku ni kan penggemar makanan manis. So focus lebih kat sini









Tetamu
 
 
 
 
 

 Kreatif sampai orang tertanya-tanya, ni untuk perhiasan ke? boleh ambik makan ke?
 
 
 
 
 
 
 



Diantara bubur yang ada. Ni bubur cha cha. Bubur kacang ijo, pulut itam, sago eh kemain banyakkkkkkkk
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni yang aku ambik. Banyak eh?
 
 
 
 
 
 
 

Ah sedap




Sebenarnya tauke cafe tu nak promote set buffet untuk berbuka puasa. So kalau berminat jom datang ofis aku. Murah je. Adult RM40 kanak-kanak RM20 lebih kalau tak silap aku.

Makanan memang dijamin sodap. Kat ofis aku ni parking free je, banyak ruang parking. Tak payah nak berebut. Aman je.


Ok bai


Muahs.






















No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...