Monday, May 6, 2013

Tudung terbako

Assalamualaikum

Last friday aku ada beli tudung baru kat ofis. Kiranya tiap jumaat ada macam bazar time lunch. Takdelah meriah mana, tapi okla dari takde.
So, aku minat dengan satu tudung ni. Half moon katanya. Kali kedua aku beli. Suka sangat dengan colour yang soft. Masa belek-belek kepala dok fikir baju apa takde tudung cantik. Hmm, yes, purple/pink. Dah lama tak beli tudung colour gitu.

So aku grab satu. RM25 dapat RM20. Oklah.

Harini ingat nak pakai tudung tu dengan baju purple. Just nicela kan. So semalam balik keje iron baju dan tudung.



Baju = Done

Tudung = Berlobang sebab terbakar

Aku =  Histeria


Urgghhhhhhhhhh!


Apa kena aku ni??


Ngadu kat papa sambil jahit lubang. Dah siap jahit mintak tolong papa gosokkan. Kalau aku gosok semula, alamat tudung tu akan terbakar buat kali kedua.

Mungkin emosi aku tak stabil. Biasalah time period.

Dahlah jahit lubang compang camping. Nak nangis rasa.

Nasib aku ni bijak. Test punya test lilit, boleh jugak cover lobang puaka itu.








Heh Heh. Lubang itu ada kat belah dada. Tak nampak khenn??
 
 
 
 
 
 
 

Lunch tadi makan Ikan talapia sambal + kobis+belacan ulam RM5



Sedap. Tapi ikan tu rasa pasir sikit. Tapi bedal je.

Korang makan pe?


Talk later,


XOXO

2 comments:

  1. soo funny la akk ni.. akk berangan eh sambil iron tu..hik3..

    tp tak nmpak pun kesan nya..tunjuk skit kak..haha

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...