Monday, May 13, 2013

Hari ibu + Birthday FIL


Assalamualaikum


Haritu dinner kat Gombak nak meraikan harijadi FIL aku. Oh ya FIL aku tu merangkap pakcik aku jugak. Sebab aku dengan papa sepupu.

Meriah. Adik beradik papakan ramai. Ada 9 orang. Big family. Sekali sekala berkumpul semua makan kat luar seronok jugak.






 Adam
 
 
 
 
 Ha. Kan dah kena lepuk. Uncle boboi suka sangat mengusik. Hahaha.
 
 
 
 
 
 Anje dan amira
 
 
 
 
 
 
 Mami dan birthday boy. My abah. Itu MIL aku tau. Napa nampak macam kakak eh?
 
 
 
 
 
 
 
 Oder siakap 3 rasa, kangkung belacan, udang petai, tomyam seafood, daging masak merah. Tu je yang aku ingat.
 
 



 My SIL. Diorang ni kembar. Yang baju purple tu Yaha. Yang sorang lagi Yana. Sweetkan?









 Udah-udah la tu bang oi. Ujan pun berenti.
 
 
 
 
 Weeeee seronok
 
 



Ada yang takde ni. Along kat kampung.
 
 
 
Tapi malam ahad tu, kemain ramai manusia. Semua kedai makan full house. Syukur dapat meja kat kedai ni. kalau tak nganga je la dalam kete. :)
 
 
 
 
Babai.
 
xoxo
 
 
 

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...