Sunday, May 26, 2013

Ke PD kita


Assalamualaikum

Nguahhhhhh... Nguap jap. Korang keje tak arini? Ke tengah gentel bantal busuk? Heavennya korang.

Aku keje. Sampai mati kena keje. Tapi pagi ni tak lemao sangat sebab jalanraya smooth like syorga. Pukul 7.10 pagi keluar rumah, 7.30 dah sampai opis.

Weekend lepas opis papa buat family day. (Lah sangat) kat PD. Hello.. takde ke tempat lain. Mak bosan dah tau asyik gi PD. Buatlah kat Cherating ke Pulau Sipadan ke.

Eh tapi bila dah sampai apartment, seronok tau. Terus rasa happy. Kitorang menginap kat Chorus Paradise, private apartment. Papa bayar RM250. Tak taulah kalau price sebenar berapa. Tapi aku rasa berbaloi.

Ada 2 bilik satu bilik air. View mengadap laut. Yes, yang ni terbaek. Memang aku suka sangat hotel hadap laut. Feeling romantik. Eh tapi tak boleh romantik sangat, MIL & FIL aku ikut. :P


 
 
 
Amira Adam dgn anak buah aku Anje.
 
 
 


 Gemok. Ni dah sampai apartment. Terus suruh papa snap pic dalam bilik. Nampak tak muka teruja.






 View dari bilik. Nice.
 
 
 
 
 
 
 Mintak maap ler gamba tak cantik. Pakai hp je pon..
 
 
 
Dah sampai bilik, rasa lapar. FIL aku kata nak makan nasi. So misi mencari nasi di sekitar hotel sebab malas nak bawak kereta keluar pasal parking azab. Nak taknak kena la pegi cofee house hotel beli nasi.
 
 
 





 
 

Kat hotel ada karnival. Beli nasi lemak 2 burger 2. Kena beli kupon.
 
 



Eceh
 
 
 


 Ni masa kat cofee house. Tunggu nasik ayam untuk FIL aku. Aku ngan papa oder air manggo jer. Kerrlasss minum air hotel.
 
 
 
 
 

Masa air baru sampai, papa tak sabau ler nak minum tetiba oren hiasan tu jatuh. Then papa cakap 'Eh takpe ke jatuh ni?' Alahai. kesian.
 
 
 
 
 
 
 
MIL aku bersama cucu-cucunya





 Baywatch
 
 
 
 
 
 
 Berendam. Aku tak mandi pun.
 
 
 
 
 
 Punyalah ramai manusia.
 
 
 
 
 
 



Kemain happy. Malam terus budak ni demam.
 
 
 
 
Kemain seronok anak-anak aku.  Masa dah sudah mandi tu, nak angkat adam balik dia mengamuk. Aku dah agak dah. Mamat ni memang hantu main air. Histeria satu hotel dengar. Hahaha.
 
 
Memang seronok. Mungkin sebab mertua aku ikut sekali. So meriah sikit. Lepas ni boleh pergi lagi.
 
 
Oh ya. Cuma ada beberapa masalah melanda haritu. Air kejap ada kejap takde. Lagi satu lif rosak. Kitorang duduk tingkat 5. BAYANGKAN masa nak balik dengan beg bagai nak angkut. Sampai harini aku rasa tulang belikat aku ni sakit.
 
 
Rasa nak tercabut bulu bahu.
 
 
 
XOXO
 
 
 

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...