Wednesday, May 29, 2013

Takde tajuk


Morning.

Harini aku breakfast banyak betul.

Mee kari, roti, kuih, betik, teh tarik dan nescafe. Ni gara-gara pergi perhimpunan bulanan. Biasalah khen, kerja kerajaan memang ler ko kena mengadap perhimpunan segala ni. Hadap je la walau bosan.

Dari rumah bawak bekal roti dengan telo. Ok tu dah healthy dah. Oder air nescafe. Takpe fine.

Lepas perhimpunan ada makan-makan.Macam biasalah. Niat di hati nak kuat iman nak ambik buah je. Sekali ambik ko..


Eh aku rasa nak oder lagi Maixara tu. Sebab aku rasa macam ada perubahan. Especially eczema. Kurang dah gatal. Masih ada, tapi kurang. Satu lagi aku tengok kulit muka macam glowing. Eh bukan perasan sendiri tau, tapi bila aku tengok cermin macam umur 18 tahun. HAH HAH. Tapi gemok sikit. HAH HAH.







Sorry gambar serabut sikit. Ni gambar kat rumah malam semalam nak tido. Without any makeup.  Shades tu adik ipar aku punya, cermin dah kena tebuk adam buat.
 
 
 
Cakap pasal adam, oh my boy tu masih demam. 2-3 hari lepas bila malam panas betul badan dia. Malam tadi petang panas. Malam kurang. Kesian dia. Pukul 3 pagi dah bangun nak main. Nama je demam. Tapi adam memang bagus. Walau demam, dia tak mengada-ngada macam kakak dia.
 
Anak baru 2. Bila eh nak tambah lagi? Eh bolehke? Adam pun dah nak masuk 3 tahun. Masa bersalin adam aku operet. Ish seram pulak bila fikir balik.
 
 
Tapi bestkan kalau ada baby kecik?
 
 
 
:)
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...