Wednesday, May 15, 2013

Eyeliner lagik


Assalamualaikum


Semalam lunch kat Tropicana. Asyik makan kat cafe kemut je kat opis ni. Bosan.

Laju-laju makan gi singgah kat watson. Beli eyeliner lagiiiii... <___O Memang dasar perempuan sangat aku ni. Pantang nampak eyeliner baru. Membazir? Aku rasa tak. Sebab memang aku pakai hari-hari.





Sebenarnya aku tertarik sebab pakej sekali dengan makeup remover. Seumur hidup aku tak pernah beli makeup remover. Caya tak?
 
 
 
 

Aku ada try apply kat tangan. Memang betul. Perfect Stay 20hr sungguh. Jangan harap ko dapat basuh dengan air paip dah boleh hilang. No. Kena pakai makeup remover jugak.
 
 
 
Dah. Ok jom makan.
 
 
 
 
Makan kat sini.
 
 
 

 Kueytiow Chinese. Memang my forever favourite. Oder cili potong sekali. Ummmmmaahh! Sodap.
 
 
 



Melegakan tekak yang hangat.
 
 
 
 
Sekarang ni tengah belajar nak labeling entry. Tak pandai ah.
 
 
 
Talk later.
 
Muah
 
 
 
 

2 comments:

  1. eyeliner mmg wajib bagi saya juga....hahaha

    ReplyDelete
  2. ada tengok ad eyeliner ni kat tv... aku ni teringin beno nak pakai eyeliner... tapi kan babe... mak tak reti nyah... kesian kan... alangkan nak mekap sebelum gi opis kat rumah pon tak sempat, ada hati aku ni nak ber-eyeliner bagai... :(

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...