Monday, May 27, 2013

Make Up


Gud morning ladies.


Pagi tadi gi keje seronok je rasa sebab nampak pelangi.


Nampak macam ada 2..
 
 
 
Sampai je opis tengok cermin. OMG. Sembab. Macam tak mandi. Aku kat rumah memang tak sempat nak makeup. Tak tenang nak makeup kalau rushing ni. So selalunya aku akan conteng muka kat ofis.
 
 
Harini rajin pakai eyeshadow. Nak  bagi mata nampak galak. Katanye...
 
 
 
Cantikan. Aku pakai eyeshadow Elianto. Pakai satu je, takde highlight apa bagai. Tenyeh je sekali.
 
 
 
 
 
 
 
Makeup asas aku. Blusher, eyeshadow, lipstik dan eyebrow. Ala lupa eyeliner sekali. Blusher Bodyshop tu memang terbaek. Lama dah aku pakai tu. Barang hantaran masa kawin.
 
 
 
 
 
 
Ni lipstik. Kaler furshia gitew. Nampak tak terserpih sikit? Alkisah masa nak sapu lipstik dalam kereta adam tertolak sikit tangan aku, makanya gigi aku makan lipstik
 
 
 
 
 
OK dah bai.
 
XOXO
 
 
 

 
 
 
 
 
 

1 comment:

  1. rajin akak, sy pulak pakai bedak, blusher ngan celak sajo!

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...