Tuesday, October 9, 2012

Makan mangga

Assalamualaikum
 
Berdua duduk rumah dengan Amira memang stone giler. Melayan dia kaler buku la, main game la, tengok vcd Chipmunks yang ke 25 juta kali. Bosan kot. Tapi kebaikannya, aku dapatlah luangkan masa untuk dia. Kalau ada Adam tu, kakak kenalah banyak beralah. *Huk huk  tetiba rindu kat adam*
 
Takpe, harini askar mama sorang tu balik. Papa pun balik. Pfftttt dapat berehat 2 malam jela. Malam ni back to reality. :P
 
Semalam aktiviti kami berdua ialah makan mangga. Sedap woo.



 Tuan Puteri




 Sedapnya mama, nak beli lagi buah nangka ni... Nangka??
 
 
 


 
Ada ke kawan aku kata, gambar aku mkn mangga cam gambar lucah. What da??
'Selendang' aku tu adalah towel. Jangan ada pulak yang tanya mana aku beli shawl keras macamtu. Haha
 
 
 
 

 Selit jap gamba adam. Mama windu adam sangat sangat ni. Balik la cepat, mama nak polok..
 
 
 
 
 
 



Just two of us
 
 
Cepatlah papa ngan adam balik. Mama ngan kakak dah windu nii...
 
 
xoxo
 

7 comments:

  1. Adam pergi mne??? hehe.. da lame x mkn mangg.. Craving**

    ReplyDelete
  2. mane Adam?

    wina suke mangga jugakkk!

    ReplyDelete
  3. nUR_rOsALiNdA - rindu giler.. hhuhu

    iietamalek - mekacih

    ♥ Wina ♥ - Adam duk umah nenek dia.. :)

    ReplyDelete
  4. sedap pulak tgk buah mangga tue ;P

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...