Tuesday, October 9, 2012

makan lagi

Assalamualaikum
 
Korang suka tak makan ayam penyet?
Haritu lunch ngan ofismate ayam penyet kat The Curve.
Eh camne nak diet macamni asyik makan nasik je? Tak patut betul la.
 
 


 Ni sup apa ha? Rawan rasanya. Sedap sup ni. Aku suka.





 Ayam Penyet. Payah aku nak abiskan. Isi banyak sangat. Aku ni suka makan tulang je.
 
 
 
 
 Ha? sapa yang cakap tak pedas makan ayam penyet ni memang aku suspek la. Mata aku ni bergenang je dgn air mata masa tengah makan tu. Bapak pedas. Aku ni memang kuat pedas, tapi ni dah melampau rasa nak terbakar lidah aku. Pastu minum pulak ngan air pepsi. Ha bagus sangat la tu.


Otw balik opis berlumpa ngan kete sport. Gila ko kete sport nak ajak race ngan aku. Agak-agakla bro. Tapi kereta dia wa cakap lu. Lamboghini. Ada hati nak race ngan aku? Lu pikirla sendiri.
 
 

 Eceh saja la tu overshadow sebelah kete aku. Saja nak bagi aku terbakar namanya tu.





Tuuuuudiaaaaaa berdesuppppp. Takpe aku bagi chan ko menang.
 
 
Kalau la aku ni banyak duit, teringin jugak pakai sportcar. Ala berangan je apa salahnya kan?
 
 
 
Hmm rindula kat papa. Besok dia baru balik. Mishh u. *ei gatal*
 
 
 
 
 
I mishhhh yiu. I lap u, u lap me?
 
 
 
 
+____0

4 comments:

  1. babe, aku syukaaaa makan itu ayam penyet... sedap... tapi tu dia la... pedas berapi... bukan takat ayaq mata ja terbit... ayaq idung pon sama.. hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Wina- Bestkan??
    Zareene- Beb tangan pijar sampai malam kot kalau mkn ngan tangan... wawawa

    ReplyDelete
  3. saya pun suka gila ayam penyet...

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...