Sunday, October 14, 2012

Dating ngan papa

 
Papa dah balik yey! Seronokla, so hari khamis minggu lepas aku on leave. Nak meraikan kepulangan papa tercayang (eh?). Gi breakfast sesama, gi nengok wayang sesama. Macam orang honeymoon la.
Oh ya, amira & adam tak bawak. Jangan kaco mama papa nak tenet  berlibur. Muahahahaha.
 

 


Muka excited nak gi jalan.
 
 
 

 Comel?





 Cian papa muka kepenatan. Layankan jela wifey mu yang menanda-nanda ni ye.





 Kat sini je sempat kitorang singgah
 
 
 
 
 
 Tengah tunggu makanan tak sampai lagi
 
 
 
 
 Padahal aku makan ni je sebab masa breakfast dah makan berat.
 
 
 
 ABC. Sedap.. sejuk je masuk tekak
 
 
 
 
Sempat singgah VS beli perfume. Aku kan suka wangi-wangi.
 
 
 
 
Kitorang tengok citer lakonan Nicholas Cage. Tajuk pilem tak ingatlah. One Million Stolen ke apa ntah. Lebih kurang camtu ler tajuknya. Tapi best kot citer tu. Kalau Nicholes Cage yang berlakon apa jela ko bagi watak kat dia, memang mantap dia berlakon. Eh menda aku cakap ni. Paham tak?
 
Tu jela aktiviti kami haritu. Pas abis wayang terus amik askar-askar.
 
~~Pfffftttt~~

2 comments:

  1. dah lama x dating dengan hubby macam nie..xtvt kite sama je..makan kat old town, tgk wayang, jalan² eheheheee

    cakap pasal Nicholas Cage, malam td tgk Ghost Rider kat astro..tak jemu² :-)

    ReplyDelete
  2. slam kenal tq singgah berkomen dilaman KA, dh follow u juga 24 yek

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...