Wednesday, October 17, 2012

Baju yang shantek!

Berkenan sungguh aku tengok baju yang filla n the geng jual ni. Tapi bila aku pikir balik bila masa aku nak pakai baju camni. Kalau sapa2 yang memerlukan kita jumpa client sesuai kot baju camni. Nak gi jalan sesuai tak? Ok je kot...



Giler gojeskan??
 
 

Nice one
 
 
 
 
Ada lagi banyak kaler korang boleh terjah. Selain baju ni Tsugoi juga ada jual shawl dan aksesori. Kalau korang malas nak shopping kat mall, shopping je kat filla.
 
Harga baju ni RM85 (Free postage)
 
Korang  boleh email kat sini juga :

 
EMAIL : tsugoi12@gmail.com


Subject: PEPLUM ORANGE or GREEN or WHITE




4 comments:

  1. saya tak sesuai langsung pakai peplum nie sbb gemukssss!

    ReplyDelete
  2. Raya Haji nk pakai baju gini tp mintak my mum jahitlah, sekali terlupa bla masa mak nak jahit, dh ikut i blik pahang utk jaga naurah. hihik

    ReplyDelete
  3. Hana- Untung mummy u pandai jahitkan? takpe raya tahun dopan la... huhuhu

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...