Monday, September 5, 2011

Selamat hari raya ollss

Salam semua Selamat Hari Raya!

Ok mak bz beraya jugak okeh. Tapi besederhana saja. Aku raya gombak tahun ni. Ok meriah.

Amira n Adam meriah dapat duit raya. Adam la orang dok kendong dia sana sini gi raya. Aku ni duk umah je jaga rendang. *ehem*

2nd raya baru balik seremban. Nasib omak den simpankan rendang kalau tak sure aku hentak2 kaki ngan kepala.

Gambar raya tak byk lah. Ada la sikit2. Layan je la..


cam tak ikhlas je budak ni salam



Korang tgk.. aku punyalah syahdu salam laki aku.. dia buat peace


Ok adam mengamuk


 Time ni dah reda sikit pas ngamok tadikan


Ni baru separuh family Mil aku (eh pesal aku nmpak gemok nehhh)

Ni jelah gambar2 yang ado. Tak byk pun amik gambar. Sibuk makan.

ok Tata.

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...