Tuesday, September 6, 2011

Ntah hapa hapa


Hai korang. Harini boringla keje. Ngantukla rasanya. Jom kita main amik gambar nak tak? taknak? ok takpe aku amik gamba syok sendiri. Korang pun mesti nak tatap gambar mak yang gojes ni kan.. Oh ni gambar amik kat opis.







 comel?


Yang ni patung2 kertas mempresenting kawan2 rapat aku. Kalau gaduh, amik jarum cucuk kat kepala pastu pasang kemenyan.. HAHAHAa 




 Selain anak2 aku, yang ni manja aku jugak. Nama dia Potet.



 Aku ni kan slalu pening pala. Minyak Yuyi ni mesti ada kat meja. Asal pening je aku minum  tenyeh kat dahi.



 Ye, aku keje gomen.



Gebunya pipi mcm donut.



Last but not least...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...