Thursday, September 8, 2011

Jalan2

Dah lama rasanya tak gi Titiwangsa. Saja2 nak bawak budak2 hirup udara segar. Kalau kat umah aku tu hari2 bau colok cino dah dapat jiran cino sabar je lah. Pastu kalau diorang semayang siap bakar kertas2 kat depan umah dia, skali angin tiup masuklah abu2 tu dengan jayanya dalam pagar umah aku. Nak sound kang tak sampai hati sebab cino2 tu baik ngan family aku.

Ah, lupakan cino2 tu. Tgk gambar je la.



 Bagi aku interframe dulu


.
Aku lagi


Anak pertama. Tak pasti lah napa suka ngangkang




Gambar sikecik pulak. Sengih je la memanjang


Gambar bapak mithali


Gagahkan nampak laki aku *wek* 



Ohh aku pun nampak gagah. Haipp mira ni jelir lidah


Oh si kuat sengih


Lagi..


Ni takde keje lain. Tapi dalam byk2 gambar, ada gambar mira lagi sopan. Nak tgk? sila scroll

















































Ni namanya gaya cucuk langit sambil tahan kentut




xoxo

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...