Tuesday, July 23, 2013

Salam semua

Assalamualaikum.
 
Hai hai hai.
 
 
Ampunla lama dah tak update. Tenaga kurang bulan-bulan pose ni. Aha aha aha.
 
Aku dah malas la nak snap pic buka pose. Sian korang terkulat-kulat nengok makanan.
 
Semalam Mummy bagi lauk asam pedas ngan ikan goreng. Nak cerita jugak khennnn. Takpelah gambar takde. So korang imiginasi je la. =)
 
 
Korang dah beli baju raya? Aku dah. Tapi ketat sikit. Bangang. Ingat dah puasa ni terhapuslah lemak. Hancur. Eh tapi tu aku beli masa 2-3 hari baru pose. Sekarang ni dah turunlah jugak berat badan. Tak try lagi baju raya tu. Harap-harap muatlah. Kalau tak, harus aku stress. Eleh, makan macam hapa ntah lagi mau stress. Sudeylah.
 
 
 
 
Budak ni suka sangat makan durian. Kena monitor, kadang-kadang satu biji tu dia masuk mulut. Haih.
 
 
 
 
 
 
 

Tengah godek-godek gambar jumpa pulak pic ni. Mampos. *telanailio*
 
 
 
 
 
 
 
 
Kakak mira. Yang ni kejap pose kejap tak. Tapi kalau dia bangun sahur memang boleh tahan sampai aku balik keje jemput dia. Dalam 5.30 macamtu. Masuk je kete terus oder, "Mama nak eskrim Mcd sekarang!"  Amboi. Nasib nak eskrim cone RM1 tu. Hari-hari pun mama tak kisah.
 
 
 
 
 
 Gambar bulan lepas sebelum pose. Tengok Tonto. Hihi lawak+aksi. Best!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoi pandang camera boleh tak? Eleh sombong. Taknak kawan.
 
 
 
 
 
 Carbonara spageti. Oder untuk mira. Dia makan meatloaf tu je. Pffftttt.







Apa steak ntah nama dia. Rasa biasa je.
 
 
 
 
Hoi, kata taknak letak gambar makanan. Ampunlah. Tak berseri blog aku takde gambar makanan. Heh heh heh.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yang ni wajib letak. Penyeri sepanjang zaman. Pui.
 
 
 
 
 
Selamat berbuka.
 
Tata.
 
 

1 comment:

  1. amboii ada jugak pic makanan ye.. alahaii.. terkulat2 tgk..hahahaha.. tgk muka mira tu dah mcm sari yanti la.. retis tu.. hihi..

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...