Friday, July 19, 2013

Jom melawat Courts



Assalamualaikum..
 
Hai hai hai...
 
 
 
Dah kul 4  lebih ni kat opis mesti mata pun nak ke lantai kan? Jom aku nak citer sikit.
 
Hari jumaat cam  biasa tengahari aku akan balik rumah. Tadi kat tol ada cina bagi aku paper. Pe kejadahnye nak bagi paper tengahari buta ni kan. Sekali tengok paper Courts.
 
 
Siapa yang tinggal area damansara/kepong? ha mesti korang suka ni. Courts dah bukak dah kat area tu. Dekat ngan umah aku lak tu. Bolehlah balik kang bisik manja kat papa ajak gi melawat kawasan.
 
 
 
 
 Kalau korang yang tinggal Sg Buluh pun kalau lalu kat area kepong mesti perasan bangunan ni kan.





Jalan arah






 
 
Dalam banyak-banyak barang tu aku tertarik kat benda ni. Hmmm boleh buat semperit, boleh pukul telor. Melampau sangat bestnya.
 
 
 
 

Dah beli barang boleh sahur kat sana. Tak boleh blah shopping sampai subuh. Hahahaha.
 
 
 
 
 

Buka pose pun boleh.
 
 
 
 

Ni den suka. Tapi setakat teh tarik ko nak kena pegi sana tengah-tengah malam i dont think so. Sapa takde anak kecik boleh la kot. Yang ramai anak kecik cam aku ni, ko tariklah sendiri teh kat dapo. Tak yah susah-susah. Nak buat satu baldi pun boleh.  -_______-
 
 
 
 
 
 

Tak sah kalau takde gambar makanan. Red velvet ni oder kat ofismate. Murah je. RM4. Ikutkan hati nak je bukak sekarang nak rasa. *setan tengah lompat-lompat atas kepala* Eh bulan pose ada setan ke? =)
 
 
 
 
Ok korang, kalau ada masa tu takde nak buat apa jom kita meriahkan Courts tu. Aku bukan duta Courts tau. Tak berbayar pun. Saja nak kongsi ilmu (ilmu?) pada kengkawan.
 
 
Selamat berbuka puasaaaa...
 
 
Muahsss.
 
 
 
 

2 comments:

  1. boleh cuci-cuci mata..saya dah buat semperit sabtu lepas..teringin benor tekak ni..mengalah pompuan mengandung..hehehe

    ReplyDelete
  2. bukak pose la ok kan..xkan pagi2 nak pegi sana sahur...hahahhaa...

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...