Thursday, July 4, 2013

jenazah



Assalamualaikum...
 
Hello....
 
Cakkk!
 
 
Amboi happy kemain akak ko ni. Nak tau napa happy? Sebab dah boleh upload gambar... Yey!
Korang tak suka eh? Napeeeeeeeee.... :P
 
 
Ok dah tak payah nak nade-nade pulak. Korang pernah mandikan jenazah? Kafankan jenazah? Tak pernah? Hmm aku pernah *kembang hidung sambil libas tudung* Hihihi..
 
Haritu aku attended Kursus Pengurusan Jenazah. Gila ko. Dengar nama kursus pun akak dan serem. Ni kan pulak nak mengadap mayat. Tapi dulu masa arwah atok aku meninggal, aku ada tolong mandikan. Alah, lap-lap kaki arwah je. Tapi tak rasa seram masa tu, sebab atok kita kan.. Orang yang kita sayang... :(  Al-fatihah.
 
Dah jom tengok gambar.




 Yang belah kiri tu Ustazah yang mengajar. Masa ni nak ukur kain kafan.








Ni mayat hidup tau... O______<
 
 
 
 
 
 
 
Alololo comey..... ke seram? Yang kelakar, mayat boleh cakap ok, hoi jangan ketat sangat ikat kepala boleh takkkk?? Hahahah siap sound ok...
 
 
 
 
 
Kenangan
 
 
 
 
 
 

Satu hari nanti kita pasti macamni jugak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Team aku. Ye aku tau aku gemok.
 
 
 
 
 

Ngan urusetia yang comel
 
 
 
 
 
 
 
 

Gambar makanan kena besar sikit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni citer lain. Haritu beli tudung ni kat tesco. RM25. Aku rasa tudung ni comel sangat kot... Aku ni asyik pakak shawl je, kadang-kadang nak bertukar angin gak. Tu rembat tudung layer ni.
 
 
 
 
 
 
 
 

Tudung ni RM8. Pun aku suka sangat. Ala padahal shawl biasa je. Poyo.
 
 
 
Ok dah. Bai.
 
 
Eeeeee sukanya dah boleh upload gamba.. (tak abis lagi).
 
 
 
XOXO
 

1 comment:

  1. takut tgk gambar mayat tipu walau pon kan..

    klw sy mesti x sggp simpan dlm tepon..hahahaha, penakut tahap apa ntah!

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...