Tuesday, July 2, 2013

Anak buah baru



Haritu balik Seremban  nak melawat anak buah baru aku. Dah seminggu beranak barulah berkesempatan aku nak melawat. Sorrylah maklong ko ni sibuk je. Sibuk apa ntah.




Luth Qarl Rizqi. Tengok tu anje dia ni jelir lidah kat maklong. Pic macam biasa curi kat insta.
 
 
 
Masa aku datang melawat haritu baby Luth ni kena kuning. Kuat jugak aku tengok. Tapi heran napa doctor tak suruh masuk ward. Hari-hari kena gi klinik amik darah. Itulah akibatnya engaged dengan doc swasta. Ko tau nak perabih duit orang je.
 
Anak buah bertambah ni, nanti raya kena tambah lagi satu duit angpaw. Kopak maklong ko. >______0
 
 
 
 
 
 
 
 
Tudung kawan ofis jual. Sehelai RM28. Murahkan? Rembat 2. Kaler purple tuk Nekma.
 

Aku sebenarnya lagi suka pakai shawl. Sebab muka aku kan bujur sirih pinggan mangkuk. Agak lebar sikit disitu so tak sesuai sangat kot pakai tudung ada awning ni. Tapi dah member jual murah, takkan nak lopong je kan...




Ok, bai.


XOXO

1 comment:

  1. nak baby jugak..doakan kak, sy dpt baby sendiri =)

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...