Sunday, July 1, 2012

Demam



Anak-anak demam membuatkan hati aku gundah gulana. Tengah2 malam mesti aku terkejut2 tido sebab anak batuk2. Bukan sorang ok, tapi dua2 tak sihat. Kecian anak mama ni :(

Amira yang paling horor. Siap batuk+demam+sakit perut+muntah2. Mungkin sebab jerebu yang melanda ni kan? Apasal la diorang suka sgt membakar-bakar ni. Kan dah pencemaran. Anak2 aku jadi mangsa.

Last friday terpaksalah Amira skip skolah. Kesian pulak aku nak paksa2 dia pegi walaupun dia mmg nak pegi. Punyalah rajin anak mama ni yeee.... Nak bagi dia happy bawaklah pegi tgk movie Madagascar. Seronok dia. Dapatlah lupakan demam dan tak sihat badan tu ye...

Dalam wayang tu pulak aku tengok orang tua lagi excited dari anak2. Gelak kuat HOAHOAHAOAHA.. Sakit jiwa dibuatnya.



#Eh tadi tgk paper kemain cantik si pengantin Irma Hasmi dan pasangan. Berseri2. Sama padan sama cantik. Tahniah dari kami :)

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...