Tuesday, January 7, 2014

Amira is Back to school

 
Orang lain dah lama update anak masuk sekolah aku baru terhegeh2. Ala tak kisahlah.
 
Ok so, sebelum start sekolah amira kena pergi orientasi and exam untuk tentukan kelas mana dia kena masuk nanti. So, pagi2 sabtu tu bangun, hantar adam umah mami jap then terus pecut gi sekolah. Tak jauh mana pun sekolah dari rumah mami. Tapi papa dah bebel2 suruh cepat takut jem. *lappeluh*
 
Amira aku tengok relaks je. Mungkin sebab dia dah ada pengalaman gi sekolah tadika sebelum ni. So dia cam, 'im fine, kemon chill la mama' Ha camtu la gaya dia. Mak ko tak tentu arah dah nak mekup pun takde mood. Dah muka pucat je. Lantak.




Sekitar masa pendaftaran sekolah. Alhamdulillah amira dapat kelas pertama. Bijak anak mama ni.






Aku bosan dengar cikgu bagi ceramah dalam dewan. Penat kot nak dengar. Ajak papa lepak luar dengar jugak kalau dari luar. Boleh amik gambar  0______0
 
 
 
Actually aku pernah sekolah sini masa darjah satu dengan papa dulu. Kitaorang satu sekolah ye dulu. Ya, kita ditadkirkan bersama sejak azali. *matakatatas* Papa cakap masa darjah satu tu aku nak berak takut gi jamban so ajak dia teman. Boleh caya ke? aku memang tak ingat langsung. Ke dia saja nak kena kan aku...
 
 
So dalam pukul 11 lebih macamtu semua dah settle jom kita balik amik adam..
 




Tengok? Ni la antara sebab aku malas nak amik gambar dengan laki aku.




Bai




No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...