Monday, August 12, 2013

Selamat ari raye!



Assalamualaikum...
 
Hai hai hai... Di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang rajin baca blog aku. Mohon kemaafan jika aku tertaip ayat-ayat yang buat korang sakit hati, buat korang sentap dan sebagainya. Aku hanya manusia biasa yang tak lari dari kesilapan. :)
 
 
Camno rayo? Berat naik berapa kg? Jangan tanya aku soalan berat badan ni. Sensitif. *nangessssss*
 
 
 
Nanti-nanti aku update gambar raya banyak-banyak ok. Rindu nak tengok blog korang! Cepat-cepat update.








Ikhlas dari kami sekeluarga. Papa, Amira dan Adam. Muahsss.








3 comments:

  1. selamat hari raya jugak buat rina sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. salam 7 syawal dear.. selmt hari raya..maaf zahir batin.. ;)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya jugak.. salam kenalan dari mekchu..

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...