Sunday, August 25, 2013

Cat lagi



Assalamualaikum
 
 
 
 
Hari jumaat lepas aku kena ambil emergency leave sebab JEM hamat kat kawasan rumah. Dah lama hoi tak jem teruk macam tu. Kat kawasan rumah je boleh stucked for almost 1 hour! Tak boleh jadi ni. Amira pulak ada jamuan hari raya kat tadika. Dah siap bawak kuih raya ngan baju raya bagai.
 
Last2, masuk simpang gi minum kat kedai mamak. Dua2 ponteng. Bagus.
 
 
 
Sampai rumah stone tak tau nak buat apa. Minah tu boleh la layan kartun 24 jam. Terpikirkan ada enhancer lebih masa cat ruang tamu haritu terus laju2 cat ruang makan pulak. Tinggal sikit je cat tu tak sampai setengah tin pun. Tawakal je. Harap2 boleh abis satu dinding






 All done! Ye aku suka sangat nihhh. Sebelum ni wall kaler light pink. Dengan tangan sakti aku yang kreatif ituww terus mengubah dinding yang pudar menjadi ekslusif. Masa nak mengecat kat dinding atas tu, mengangkatlah aku cofee table pastu letak kerusi makan pulak atas tu. Ni aku cakap kalau jatuh ni mau meninggal. =)








Sila sapu ye cayang. Takmo asyik tengok kartun je. NOm nom nom.
 
 
 
 
Rasanya lepas ni nak beli lagi cat ni. Best sangat. Nak cat satu rumah pulak. Tak tau lah bila. :)
 
 
 
Bye cayangs Moga ketemuk lagik. Muahss..
 
 
 
 

4 comments:

  1. salam aidilfitri babe... kellasss ko jah... terer mengecat... meh tolong cat rumah aku plak... laki mak tak expert.. pehtu cat menitik xmo lap... *nangesss*

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri babe... kellasss ko jah... terer mengecat... meh mai cat rumah aku... laki mak tak handal... cat tak rata...cat menitik pon xmo lap... *nangessss*

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...