Thursday, April 11, 2013

Simply Siti sangat



Harini nak kepoh pasal eyeliner. Korang pakai eyeliner tak? Aku kalau nak pergi kerja is a must tenyeh eyeliner. Kalau tak muka nampak cam tak mandi. Muka baru bangun tido.
 
Brand eyeliner yang selalu aku pakai  Maybeline, Bodyshop, Loreal. Itu yang aku ingat. Latest sekali nak cuba Dato' Siti punya produk.



 First time pakai gel eyeliner.
 
 
 
 






Comey tak kak tun?
 
 
 
First time pakai gel. Ok, not bad. Cuma tak se smooth kalau pakai liquid. Kalau pakai gel ni rasa macam kesat sikit. Kena pandai pakai.
 
Harga dua puluh ringgit lebih kalau tak silap aku.
 
 
ok talk later,
 
 
xoxo
 
 
 
 

2 comments:

  1. haha... awk yg pakai apsal kak ton yg dpt comel? hihi... cantik la bekas dia...

    ReplyDelete
  2. Amboi comey k.ton hehehe...umi mmg xterer la nk pkai eyeliner ni..bl tgk org pakai best plak...yg penting rina comey mcm k.ton

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...