Monday, January 14, 2013

Stress

Assalamualaikum.
 
Kadang-kadang bengang betul ngan HRMIS ni. Korang pakai tak sistem ni? Banyak kerja aku tersangkut sebab sistem ni banyak buat perangai. Hujung tahun ngan awal tahun aku memang bz the vassss dan time ni lah mak nenek HRMIS ni nak buat kelakar.
 
Ye, di kala aku mengupdate blog ni adalah kerana sistem penyampaian HRMIS yang tak berapa nak sampai.  Ntah bila nak sampai aku pun tak tahu.
 
Bila aku fikir balik, sistem canggih sekarang ni memanglah banyak membantu memudahkan keje kita. Tapi dalam masa yang sama banyak membuat pengguna seperti aku ni sakit kepala. Ye la kan, kerja aku ni memang bergantung pada sistem ni.
 
Memang 2-3 bulan ni aku manyak stress. Keje makin menambah. Tapi sistem tak boleh pakai.
 
Apalah masalah ko ni hoi.
 

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...