Sunday, September 30, 2012

Weekend

Assalamualaikum lalings..
 
Selamat hari isnin. Lemau je rasa eh? Malas nak buat keje?
Haipp jangan malas2 nak buat keje.
Kan nak dapat bonus.. *senyummmmmmm sampai telingaaaa*
 
Alhamdulillah. Rezeki Allah bagi. Yang keje private tu toksah la nak iri hati ngan orang gomen cam kitorang ni ye. Rezeki masing2. Tak perlu la nak cakap orang gomen makan duit rakyatla, lembab keje la, tak senyum kat kaunter la..  Ala macam ko tu rajin buat keje, macamla ko tu senyum kat kaunter... Nom Nom Nom.. tak baik dengki mendengki. Mak tak suka tau.
 


 Ayam goren upin ipin




Bayam rebus. Ni aku ngan adam je abiskan. Yang lain amira ngan mr papa tak layan sayur lembik2 ni.
 
 
 
 
Sambal udang meletop. Siap ada pokok kat belakang tu.
 
 
 
 
Aku ni time weekend je la sempat masak. Kalau hari bekerja takde makna aku nak masak. Mr papa ngan adam dah siap2 mkn kat gombak. Amira pulak siap2 makan kat umah wan dia. Aku tak makan malam takde hal punya. Aku kan diet. *Pui*
 
Korang weekend masak heavy2 ke?
 
 
Tata
 
 

3 comments:

  1. weekend masa utk berehat.. hahaha.. mmg dasar pemalas.. lagi pun x pandai masak.. tu dah ok sgt lah menu tu.. kalo dpt kat mekchu burppp smpai ke petang..

    ReplyDelete
  2. sama gak cam akak, hujung minggu ajo yg masak pun, tu pun kdg2, kalo malas gak, kluar brunch terus

    ReplyDelete
  3. mekchu- Wah terbalik kita.. Weekday saya jarang masak :P

    MAMASYAZA- Akak ramai anak bujangkan? malas tak malas atleast kena gak berasap dapur...

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...