Friday, September 28, 2012

Demam Adam & Hawa

Assalamualaikum
 
Ha, korang layan tak citer Adam Hawa ni?
 
 
 
Nom Nom Nom. Bukan untuk memperkasakan batin korang.
 
 
 
 
 
 
 
Oh yes. This one.
 
 
 
 
Terjebak?
Aku..... Dah terjebak okeh.
 
 
Rumah aku takde Astro. Giler seh. Tak maju langsung. Act Mr papa ada la ura2 nak pasang Astro, tapi aku ni takdelah penonton setia tv. Kalau dah ada kat rumah tu ngan anak2, memanglah tak sempat nak tengok tv. Ala itu pun slot Akasia kul 7 malam tu je yang aku tengok. Itupun tak boleh nak concentrate sangat. Kejap amira nak air la, nak makan megi la. Adam pulak kejap2 tarik tangan aku nak gi dapur ambik biskut ke apa ke. Memang mak takleh nak concentrate ok! Apa lagi nak stay sampai tengah malam nak tgk tv. Memang la nan ado. Pukul 9 malam aku dah paksa  amira ngan adam tido. Bila diorang dah hanyut, aku pun ikut sama lemas. Hahahaha.
 
 
Ok berbalik pada citer Adam Hawa ni. Aku tengak drama ni pun online je. Aku layan citer ni pun sebab ada abang Aaron. Cuba kalau hero tak hensem, takde makna aku nak nengok. MuahHAAha.
 

Cak!
 
 
Heroin dia pun ganteng. Nadiya Nisaa. Aku pernah tengok dia berlakon dulu filem CUN. Masa tu dia jadi budak cacat akal. Memang berkesanla dia berlakon. Dalam citer Adam Hawa ni, aku cuma kurang gemar time dia menjerit2. Tak payahla nak jerit2.. Rilek2 sudah. Mungkin itu cara dia presentkan lakonan dia kan?
 
 
Cantikkan? Cuma dia ni kurus sangat kot. Cuba tambah sikit berat badan *cam aku ni ha* sure lagi mantap. Tapi Nadia u are so sweet girl.
 
 
Johan (Nama sebenar dia mak tak katam lagi) Mamat ni pun comel je. Rambut dia sangat gojess ok. First time aku tgk mamat ni berlakon. Not bad.
 


 
 
 Abang, i nak naik kapalterbang u bawakkan boleh tak? Ala boleh la boleh la..
 
 
 
Bagi pendapat aku, tak semua lelaki sesuai berambut panjang. Kalau yang sesuai tu nampak cool je la macam Johan tu kan. Tapi kalau tak sesuai, macam hantu kak limah ye jugak aku tengok. Cer scroll sikit ke bawah.
 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




 
Ala abang ni macam Pon Siam la.. Tak mo la. Cancel.
 
 
Ok Papai
 

2 comments:

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...