Monday, November 21, 2011

my anniversary

Pejam celik pejam celik dah masuk 2 tahun aku kawin ngan laki aku. Eh dah tu kawin ngan sapa lak? deshummmmmm.

Walaupun baru masuk 2 tahun, aku rasa mcm dah lama dah. Yelah aku ngan laki aku kan sepupu. So sejak lahir aku dah kenal dia. *how sweeeet* so segala wangi busuk pekung masam aku dah tau. Heh Heh.

Aku ngan laki aku kalau nak diceritakan memang sangat tak sama. Dari segi perangai lah. Aku ni jenis kasar sikit, dia sebaliknya. Aku ni kurang penyabar. Kalau ada kete kuang ajar cilok kete comel aku tu aku cepat kuar tanduk ngan ekor, rasa nak blasah je orang tu. Tapi laki aku lain... Semuanya takpe takpe.. biarkan je.. takpe ..  *huh*

Kalau nak dikirakan, aku ni terukla dari laki aku. Aku banyak negatif laki aku positif. Eh ye ke? ha ye la.




 Kalau korang ingat tu link blog lama aku..


inai ni aku lukis sendiri tau.. kreatif tak mak?



so sweeeettt



Aku puas cari gambar2 terbaru aku ngan laki aku yang cantik, nan ado. Semua bersama ngan anak2. Ni la gambar lamo yg comel untuk tatapan kalian..


Aku harap aku dapat hidup ngan laki aku sampai akhir hayat. Itu je aku doa. *tetiba sedih*

Pa, ma mintak maaf ye kalau selama ni ma banyak sakitkan hati pa. Ma n anak2 sayangkan pa..

2 comments:

  1. Tahniah Rina!!


    Semog ikatan perkahwinan kekal sehingga akhir hayat dan bertambah rezeki.. =)

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...