Sunday, November 20, 2011

adam's big day


25 Oktober lepas birthday adam. Tapi party buat on the next day -hari depavali. Semua cuti, so ramai yang datang. Buat kat rumah Mil aku kat gombak.  Alhamdulillah.

Oh ye mintak maap ler gambar byk tonggang terbalik. Tak kose la nak susun semula..


 Nekmi n Adam



 Food



 Bday boy masyam



 Amma n Appa






 Cam mak datinkan aku?




 Time ni adam malu sebab budak2 tengah nyanyi lagu bday




 Kakak mira




 Oo ni gambar idung dia terkepit walker adam. Jgn tanya aku mcmana dia leh terkepit



 Present dari Nekmi




 Pakai kasut pressy







 Masa ni mak mertua aku dah mandikan dia.. berlengaihhh dah budak ni..




Manja







Ok tetiba kuar gamba ni pulok...

Last but not least

*



*
*
*



*
*
*
*
*




Battery dah empty.. Ahaks.


Terima kasih pada semua yang sudi datang, yang doakan adam. Love u alls...




2 comments:

  1. la..patutla lama mencari entry rina..kat sini rupanya..yei dpt masuk balik..hehe

    emelkan ur mel rina pd mia utk mia invite ke blog baru mia.

    miafazlina@gmail.com

    ReplyDelete
  2. ala cayang bucuk mia nihh.. sesat ye nak cari blog rina... haha ok..

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...