Tuesday, November 15, 2011

im sick


Its been 2 days i've been attacked by flu. Im so damn sick!!


Aku ni jarangla nak kena selsema n demam. Tp skali aku kena, amekaw gerenti pengsan. Musim pun sekarang ni. Hujan, panas on an off..  Tapi malam tido tak hengat pasang aircond walau dah sejuk2 tu. Gilakan aku ni??  Puff~

Hujung2 tahun ni kehidupan aku makin sibuk. Plan nak skolah amira, skolah aku lagi. Money money money..

Byk lagi pic aku tak upload. *sign*. Harini camera bawak tapi cabel car  pulak tinggal. Takpela takde rezeki korang nak tgk harini. Malam ni kalau free aku upload.

Diet aku bertambah lebam sekarang ni okeh. Badan dah terasa berat balik. Bila aku bangun pagi nak pijak lantai rasa mencucuk2 tapak kaki aku ni, maknanya aku dah gemok balik. Betul tak tipu.  ~____-

Ok, entry ni just nak mengadu yang aku deman dan selsema yang maha dasyat.

Terima kasih. *Achummmmmmmmm* (bersin kali ke 24 harini)


xoxo





No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...