Monday, May 30, 2011

aku nak tido

Napalah ngantuk sgt harini kat pis..

Nguahhh..

Padahal pagi tadi bukan bfast berat pun. 2 ketul keria ngan 2 ketul burger malaysia yang kecik2 tu, ngan nes O. Tapi penangannya, nguahhh ngantuk2. Cc opis aku belanje kuih2 tu. Aku ni kepantangan kuih keria tu. Peberet. Semua kuih manis peberet aku. Heh.

Pagi tadi bapak ujan lebat. Tak nampak jalan der bawak kete tadi.

Duh, camne nak ilangkan ngantuk ni. Cara aku sebenarnya nak ilangkan ngantuk ni adalah dengan mengunyah. Heh. Tapi, takmolah kunyah2 lagi. Berat dah tahap cipan ni. Cipan tgk aku mesti terkejut.

Rasa nak tido bangat ni. Gampeng. Eh tetiba nak ckap indon. Tak sabar nak tunggu petang nak tgk citer Nikita. Kiut bangat heroin dia. Jap aku google gambar dia. Ala bih kurang muka aku gak.






Comelkan. Nguahhh.. jom tido. Eh buat keje.


No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...