Sunday, September 22, 2013

Pom POm!


Assalamualaikum..

Walaupun bz kat ofis tetap jugak nak isi masa blogging. Kita kalau tengah stress dengan kerja, kena stop kejap then buat benda yang fun. So aku update blog. Ye, sebelum aku terbalikkan meja sebab stress! Monday la pun kan.... O____o


Dah ler, malam semalam melompat2 aku atas katil sebab terkejut bunyi bunga api. Sekarang ni ada festival moon cake ke apa ntah? omg. Terkejut2 mak. Satu hal yang aku tak suka kat kawasan umah aku bila time orang cino ni ada perayaan. Tak kisahla rayo cina ke, cap go meh ke, moon cake la.... Diorang memang celebrate kaw2. Pasang bunga apila, buat open house segala. Yela kawasan aku duduk pun memang kawasan cino.




Ha ko. Betul2 mengadap tingkap bilik aku. Tak ke sakit jantung... Kalau setakat sekejap je takde hal. Ni setiap 15 minit aku rasa.
 
 
 
 
 
 
 
 

Adam rileks je. Bunyi bom meletup pun cool je. Tapi ada gak aku tengok dia kerut2 muka pasal bisingkan. Cara mudah tutup telinga dengan bantal busuk mama. Abis cerito.


Kakak mira tido umah wan dah 4 hari. Kemain bahagia ko eh kakak tak payah jaga adam.


Ok dah bai.


XOXO

1 comment:

  1. kalau dekat tingkap bilik, kira dekat sangat lah tu gggrrrr

    area aku semua melayu so xde gangguan bunga api heheee

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...