Sunday, March 10, 2013

Tesco


Lunch tadi gi tesco mutiara damansara. Panas nak mampos aku rasa dalam tu. Pehal ntah. Berpeluh hangat sampai kat ketiak rasa panas. Takkan takde aircond kot? kawan aku pun rasa yang sama. Adoi takkan la kedekut nak bagi pelanggan rasa nyaman sikit kot?
 
Atau aku yang gemok.
 
 
 
 
 
 Nampak ni terus rasa sejuk. Korang tengok mcmanala pelanggan tak tertarik nak beli cekelat ni? Melting my heart u know. :P





Roti
 
 
 
 



 Ni yang aku malas nak gi tesco. Ingat nak beli pampers je ngan telo je. Nafsu-nafsu.






My lunch. Rasa? Ok-ok je. Lagi sedap kyros kebab.
 
 
 
Bila dah ada anak ni, kalau pegi memana mesti teringat kat diorang. Tu yang beli coklat. Balik kang sure diorang seronok. :)
 
 
 
 
 

1 comment:

  1. hana pun akan beli mcm2 kalo g shopping. mesti keluar dr list. hehe

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...