Sunday, March 31, 2013

Hola Hola


Assalamualaikum
 
 
Happy Monday. Happy working. Happy sekolah (untuk amira). Happy bersesak/bergaduh kat jalanraya. Happy stress sebab kereta masuk lane tak bagi signal.  :P
 
Hari minggu, balik Seremban. Mak aku masak gulai pucuk paku udang, sambal ayam, sayur sawi dan  yang paling terangkat tempoyak + ciliapi. Berdesing anak tekak.
 

Tapi tak snap gambar pun. Tak teringat langsung. Sebab tak sabar nak terkam nasik. Eh boleh pulak makan nasik kat umah mak? Bukan ko diet ke rina? siap tambah 2 kali. Nguahhhhhh whatevahh......


Shawl RM25 belikan INTAN street ofis.
 
 
 
 
 
 
 Haritu nak bayar tol nyaris-nyaris nak terbagi coin monkey ni. Aku ingat 20 sen. Rasanya kalau aku selamba bagi kat budak tol camne? Lepas tu tekan minyak laju-laju. Mesti diorang tak sempat nak kejarkan?  O______o








 Beli cd Zumba online. Ada 4 cd rm25. Eh, sama mcm harga shawl tadi. Dah try 1 cd. Baru 10 minit zumba peluh lembu jantan tak payah cakaplah.
 
 
 
 
 
 
 


 Lepas senam terbayang si comel ini. Camno nak kurus?
 
 
 
 
 
 
 
Talk later,
 
xoxo
 

2 comments:

  1. wah adik... selera ko dah roperrr naga.... hehehehhehe... jangan marah... oit, cantik arr shawl ko tu.... cd zumba tu ko beli ngn zel ek??? hmmm... kalo cenggitu, aku pon nk order kat dia jugak lah... haku udah gumuks.... *nanges*

    ReplyDelete
  2. zareene- Memang udah roper naga kuar api kat mulut....waawa... a'ah beli cd kat zel. Bolehla buat senam2.... Ko gumuk bawak budak takpo...:P

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...