Thursday, February 7, 2013

Selamat Pagi yang sejuk!


 
Foohhh Fohhhhh tiup tapak tangan. Sejuk benar kat ofis lately ni. Hari pun mendung je. Mata pun asyik terkatup-katup bila mengadap PC.
 
 
 

 Aiskrim ni amira yang punya. Tapi makan tak abis. Si amira ni gemar betul makan sugar sachet kat atas meja. Berpeket-peket la jugak abis. Sampai aku kena sorokkan. Sudahnya eskrim ni aku yang kena telan. Nasib sedap.
 





 Ni lauk lunch semalam. Aku kan diet. Makan lauk je la. Tapi tak gak kurus. Maintain gemok. Korang rasa berapa ringgit ni? RM4? RM5? Tu murah sangat tu. RM8 OKEH!!!! Meninggal.

Aku pun tak paham la kenapa tauke cafe kat opis tu tekan mahal sangat. Tu yang selalu makan kat luar. Nak naik Haji cepat kot tauke tu. PUUiii.





Gojes tak?
 
 
 
 
Ok bai. Sambung buat keje.
 
 
 
 

3 comments:

  1. adududuuuu sejuk giler kat opis nie tak ingin tgk gambar eskrem tu hihihii

    waaaaakkk apesal mahal sangat makanan tu?? tengok udang tu cinonet jek

    tuan belog yang comel :)

    ReplyDelete
  2. ala...tagline naek haji tue mcm penah dgr jer..kite kat cnie pun slalu sebut mcm tue...-rozie

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...