Saturday, November 10, 2012

Skinny jeans

Assalamualaikum.
 
Sorry.. Macamana boleh tersalah hari pulak semalam. Harinila hari ahad. (ko kenapa rina?)
 
Patutla pagi tadi aku rasa cam nak pegi keje. Eh tetiba terpikir, harini ahad la, ko nak gi keje buat apa? Nampak sangatkan komitmen padu pada tugas.
 
Aku baru balik dari OU. Bawak amira jenjalan. Adam demam. Kesian mamat tu. Duk umah dendiam ngan papa. Mama nak ronggeng ngan kakak.
 
Pukul 11.15 dah kuar rumah. Kalau lambat sikit gi OU tu alamat berjanggutla cari parking.
 
Sesampai sana, alhamdulillah parking banyak lagi. Misi aku nak cari present untuk mencari present birthday untuk wan amira. Tak tau la aku nak beli apa. Pusing-pusing mau sepuluh kali dalam tu. Last-last singgah VS belila misk. Harga pun berpatutan. RM53 je kan?
 
Tadi kuar pakai skinny jeans. Jangan ingat perempuan tua cam aku takleh pakai skinny jeans berkaler. Papa cakap macam suar ahso. Eleh jeles la tu takleh pakai.
 


Wallawwehhh
 
 
 

Tektik ambik gambar nampak kurus tu penting ye kawan-kawan
 
 
 
 

Ecececeh
 
 
 
Tak pernah ler selama hidup aku ni pakai suar kaler2 melainkan jeans biasa tu. Rasa muda 10 tahun. *Puiii*
 
 
 
 
 
Budak kena paksa pegang barang :P
 
 
 
Oklah nak suap hero makan.
 
Bye.
 
 

2 comments:

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...