Wednesday, September 24, 2014

Kemunculan semula *poyo*


Assalamualaikum darlings.

Ye, aku masih hidup di muka bumi ini. Masih bernafas. Punca aku tak update? Harus la pemalas. 

Korang pe kabar? Harap-harap semua sihat la hendaknya ye....


Aku cuba nak stop blogging. Tapi rasa cam tak boleh. Tangan ni rasa gatal je nak menaip, nak luahkan perasaan yang terpendam sampai otak pun jem.

Kehidupan aku masih macam biasa, amira dan adam makin membesar. Papa pun apa kurangnya makin mengembang dengan jayanya. Oh ya aku pun mengembang gak.. Tapi mengembang ada baby ye korang.... Hihihihi Alhamdulillah, aku pregnant Insha Allah anak ketiga.. Harini dah 16 weeks kiranya dah 4 bulan kandungan. Alhamdulillah.

Tak merancang pun nak ada baby, tapi Allah maha berkuasa jadi kita terima amanah Allah ni. Kita jaga semampu yang boleh. Bertambah meriah la family kecik aku ni nanti. Insha Allah.

Ok, nanti-nanti kita sambung ye.

Papai.

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...