Sunday, February 23, 2014

Salam Sejahtera!


Assalamualaikum,
Ohaiyogozaimasu!


Melampau betul ko nyah. Lama dah tak update. Bz sangat ke mengalahkan Najib? Sampai takde masa nak update blog. Amboi melampau betul.

Hello korang, sudah makan? sudah tido? sihat tak? masih gemok lagi ke? Ok itu biadab.

Sorry la lama tak update. Takde bz mana pun. Tapi malas. Tangan kanan dan kiri dah gemok sangat so berat nak angkat jari jemari nak taip blog. Takpe harini kita start blogging u olls *harapantinggi*.

Ok, sekarang ni cuaca panas membahangkan? Malam tadi aku tak boleh tido ye kawan-kawan. Sebab panas rasanya. Dah berkemban pun panas lagi ye. Tak boleh tahan biar budak-budak tido dalam bilik, aku tarik comforter tido kat depan. Pasang aircond. Ok nyaman sikit. Aircond kat bilik tu aku rasa dah tiba masa nak kena servis. Hoi panas sangat.

Bila dah cuaca panas ni, mula la asyik nak mengamuk je. Adam noty je aku mengamuk. Mira buat perangai je pun aku mengamuk. Eh citer pasal budak2 ni, minggu lepas diorang demam. Mira suspect denggi. Ya Allah, melepet je budak tu. 5 hari tak makan. Tak boleh nak bayangkan. Sedih weh. Hari2 aku menangis kot tengok dia macamtu. Tak kisahla orang nak kata aku cembeng ke, sikit2 nak nangis ke, lantakla. Aku tak boleh kalau anak2 aku sakit terlantar macamtu. Ujian Allah untuk aku dan family. Tapi Alhamdulillah berkat doa diorang dah sembuh.

Ok citer lain. Rina tak baking lagi ke? Giler ko aku tak buat kek? Kan aku cakap tu hobi aku sekarang. Atleast seminggu sekali kena buat kek. Anak-anak suka. Cicah milo sedap katanya kalau makan butter cake tu.




I love u (tetiba)





:Choc cup cake layered with cream cheese:




Oh nak cerita jugak, bulan lepas ada sorang pegawai ofis aku kena transfer keluar sebab naik pangkat. Sedih tau sebab dia baik. Yang baik-baik semua kena tukar. Yang macam Nam Jahanam semua bertepek je kat ofis ni. Hmmph!





I am gonna mish u cik mazia.



Ok la tu je kot nak citer buat masa ni.

Lain kali kita borak lagi tau.


Muah.

Jangan ada benci,

Rina Mazlan




1 comment:

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...