Tuesday, March 20, 2012

Wedding at Kg Sertik, Pahang

Assalamualaikum.

Lamanya tak update. *dush tumbuk muka*.

Yela aku sekarang ni dah bertambah2 bz. Double the bz. Mana nak gi kelas nak kejar dateline assignment, nak kejar anak2, nak kejar laki. Eh.

Amik ko dah tua2 bangka baru nak sambung blajarkan, segala2nya 360 darjah dah berpusing. Masa adalah sangat limit. Dulu bila malam siap baring2 munchy2 tgk tv drama, cd hantula. Sekarang ni susah sikitlah. Kalau assignment settle ha baru lapaang sikit dada ni. Exam pun just around the corner. ^_____~

Aku sekarang ni tengah risau pasal berat badan dah naik balik. Terukkan? Diet halfway je. Ni start balik seksa beb. Badan pun cepat letih2, pastu asyik nak marah je. Hangen satu badan. Sib laki aku cool sikit. Aku pun akan automaticly akan cool. (ye ke?)


Haritu gi kenduri kawin kawin opis kat Kg Sertik, Pahang. Sesat ko. Adalah nak dekat 3 jam kot baru sampai. Tapi bestla dapat mkn ayam golek. :P




 Si penantin Izana


 Faizal n Izana



 Sang penantin purba




 Budak2 yang kepenatan



 Pose sikit. Bukan senang nak jumpa kawasan kg mcmni kat kl



 Peace ya



Papa nak amik berkat amik gambar ngan penantin *pang*

Seronokla dapat gi kenduri kawin kat kawasan kg mcmni. Masak pun sendiri. Sejuk je duk kg mcmnikan.

Slamat pengantin baru tu my bestie Izana n Faizal.
 

o_0



2 comments:

  1. ila pun suka pg kenduri kat kg2... klasik je rasa..lagi2 kalau yg ada bangsal rewang..best!!

    ReplyDelete
  2. Ye la kan, budak2 ni pun mana penah jumpa kampung. Nenek pun dah duk umah maklong. Huhu

    ReplyDelete

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...