Monday, January 23, 2012

Jgn Memekak

Assalamualaikum.

Mood cuti raya cino. Tiada apa yang menarik selain luangkan masa dengan keluarga. Oh ya amira not with us, sebab dia tengah bergumbira bercuti2 malaysia bersama wan ngan atuknya.

Adam? Yes, anak bujang kesayangan tu dapatlah bermanja 110% bersama mama tanpa gangguan kakak. Mungkin adam juga boring tanpa kakak disisi sebab tak dapat nak sakat kakak such as tarik rambut n rampas botol susu kakak dan selamba muka sumbat dalam mulut sendiri.

Aku agak berang jugak malam tadi sebab tak dapat nak tido dengan nyenyak. Sebab apa? Ya, kaum2 cha ya nun alif kat kawasan umah aku ni pasang bunga api (or shall i call it meriam buluh?) Berdentam dentum dengan jayanya kononnya meriah tapi jadi mangsanya aku. Aku ni dahla bangsa susah nak tido. Aku rasa mercun tu betul2 meletup sebelah tingkap bilik aku. Sadiskan? Tak payah nak dikira berapa kali aku terkejut2 dalam tido. Dem.

Harini hujan (mintak2 sampai malam biar diornag terpaksa simpan bunga api dalam stor). Sejuk sikitla rasa duk dalam umah ni.

Sekarang ni tgh tunggu call nak gi amik amira kat umah wan dia. Rindulah kat dia. 2 hari je kot tak jumpa. Tapi rasa cam lama. Bila dia ada kat umah ni tak terlayan pulak mengada-ngadanya tu..

Orite. Got 2 go. Motif citer harini adalah....................... BENGANG DENGAN BUNYI BUNGA API.


Ntah hapa2 kan.


Adios
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

^cinta saya^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...